< liveturminkameralins -

Nybörjare!

Idag är jag här igen! Galet är det, två dagar i raken! wow, nästan så att jag vill ge mig en lite applåd, men det skulle bara vara konstigt.

Känner mig som en nybörjare när det gäller bloggandet fast jag haft en blogg sen 2010. 
"Hur ska man få många läsare?" 
- Lägg ut många bilder på dig själv och snacka skit?
Nej, jag har kommit på att det nog inte spelar så stor roll egentligen, jag kommer ändå inte blogga så mycket och jag gör det bara för mina foton och brist på aktiviteter i mitt liv. 
"Säger du att dit liv är tråkigt?"
- Nejdå, det är bara inte så intressant. Det är inte så mycket som händer, inte så mycket spontant. YOLO har inte påverkat mig så mycket kan man säga. 

Läste igenom det jag nyss skrev, åh vad kul att läsa när jag ställer egna frågor och svara på dem! (ironi) --> bäst att skriva ut det, så att ingen tror att jag är konstig (hehe) --> det är jag.

Nä, nu kommer en bild så att ni inte blir uttråkade
Jag vet att ni smälter! Look at those puppyeyes! I want to eat it!  

Jaha, vad kan jag mer säga...
"Hur har din dag varit?" (bara för att)
- Jodå, jag har inte gjort något speciellt. Jag har bakat, brännt kotletter, överkokt potatis och gjort ljuvlig champinjonsås! Jag brukar faktiskt säga att jag är bra på att laga mat, men idag var jag inte mig själv.

För att ni ska bli lite gladare så får jag avsluta med en bild
 IT'S SOO FLUF... em... CUTE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback