< liveturminkameralins -

Allt & Inget

HALLÅ! Om det ens är någon som läser detta. Här har det varit öde under en väldigt lång tid, nästa så att jag ser dammet på mina inlägg, nej för det går ju inte.

Vad fick då mig att börja skriva ett inlägg just idag?
Jo, idag var en fin dag och på fina dagar blir jag extra glad. Idag var jag så glad att jag ville gå ut (annars går jag nästan i ide på vintern). Det ledde till att jag och mor min stack till stugan. Där var det underbart fint med solen och frosten, så min kamera fick komma ut och se solen för första gången detta året (inte så lång tid dock). Bilderna blev ganska bra och jag kände mig ändå ganska stolt. Men vad gör man då när man tagit fina bilder? Bara låter de lagras i dator och bli lika dammiga som min blogg? Nej, man vill visa dem från andra. Därför kom jag på att jag hade en blogg!

Nu efteråt märker jag att det mesta handlar om bekräftelse... typiskt där kom det igen! Men jag gillar och se andras foton så då får jag väl bara hoppas att någon gillar att se mina. 


Där kom de bilderna ja!
Men vad har jag då gjort resten av året när jag inte bloggat?
Svår fråga, allt och inget typ! Om jag ska svara på det i skrift så kommer jag bara trötta ut er så här har ni lite bilder istället!


Ja, det är vad året har varit typ. Vill bara säga för säkerhets skull att alla bilder inte är mina, iaf inte de 7-10 sista, lat orkar inte räkna.

Hoppas jag har underhålligt er lite nu, och att ni inte känner att tiden var bortkastad!

HejSvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback