< liveturminkameralins -

främling (vad döljer du för mig?)

Mötte en väldigt intressant människa häromdagen. Var ute och fotade då en kille på cykel stannade och sa hej, vilket är lite smått konstigt då jag är en svenk, men jag försökte ändå vara trevlig och hälsade tillbaka. Han pekade på min kamera och frågade om jag gillade att fotografera, och om jag kunde fota honom. Han tog snabbt upp sin surfplatta  och gav den till mig innan jag hann svara. Vad skulle jag göra? Jag var så snäll och tog några kort på honom, och tyckte faktiskt han var riktigt trevlig. När han blivit nöjd med bilderna på honom så ville han ta bilder på mig med min kamera, men visste inte hur han skulle göra. Så där, mitt på cykelbanan hade jag en 20 minuters fotokurs för honom, och detta blev resultatet:

Det gjorde helt klart min dag. Att främlingar kunde vara så trevliga, även i Sverige! Det finns hopp för oss!
 
- Emilia
 

Kommentarer
Gabbe

HAhah du är så suverän! Du anar inte hur mycket jag ser fram emot att träffa dig. Hälsa honom från mig om du träffar honom igen, hhaa.(grymt fin bild!)

Svar: Åh, längtar så! Saknar dig! om det händer så ja! ;)
emiliaizaksson.blogg.se

Aka P. Charming

Tänk om vi hade kunnat göra samma sak fast snackat om Jesus... Det vore fett! JA TILL MISSION YOLO

Svar: JA! men det krävs mod och tro på att man inte ska bli förlöjligad! Men är helt klart för att göra det!
emiliaizaksson.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback