< liveturminkameralins -

18 var det ja.

18 nu. vuxen. känner ingen skillnad. 
Fyllde år i torsdags och hade en fest i fredags. Det blev mycket att planera och fixa men det var så värt. Hade det så fett kul. Kan inte annat än att säga att jag älskar att ha många vänner runt mig och att själv vara i centrum, vilket kanske inte alltid är något positivt. Riktiga kaosbilder blev det också, men det beskriver ändå känslan som fanns där. Jag är så extremt tacksam för alla som var där, alla mina vänner, så goa! Kärlek till er! 
 
 
Tack.
Emilia

Kommentarer
Aka P. Charming

men hallå nu kan du röka på ju för du e 18 och då kan man gö det för man e vuxen o kan köpa cigg i affären

Svar: haha, jomen visst, sånt kan man ju också fylla livet med. Tror dock att jag avstår ;)
emiliaizaksson.blogg.se

Gabbe

HÄÄÄÄÄÄRLIGT och asbra människor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback